Rubrik

 Lillans ena pyjamas och gosedjur

 Tjockis v.30+1

 Zimson och Attack leker


Snart kommer min Honey hem <3
Jimmie jag älskar dig

Du är en sån man kan vara sig själv med och det är det viktigaste orka vara någon man inte är?
Inte lång tid kvar nu tills vi blir föräldrar vi blir en egen familj.
Förlåt för de mindre snälla sakerna jag säger men lika bra att de kommer ut nu ist för senare.
Men hoppas jag kan ändra min uppfattning.
Men litar inte på så många och det finns ett skäl till de.
Är så glad att jag gick ut den kvällen i september då när vi "träffades" för första gången men guh så genomskillnigt de var hahaha;) du flytta dig närmare och närmare! :D
Och 1 år 8månader senare bor vi ihop och väntar barn!


ska ut och kissa attack nu så natti natti:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0