projektarbetet

G nu har jag G i projektarbete gott med lite poäng:D och mindre stress:D och Annabanana sa att alla i idrott och hälsa B fick G endel fick mer, men då kan jag vara lugn nu för isf fick ju jag G ;D
Fick en massa komplimanger idag man tackar:D hade på mig min nya fina tunika idag så min bebis mage syndes mycket å endel tyckte jag var så söt:) mycket kul att höra:D fått fullt med finnar nu men smink(y)
middag iskolan imorn så blir väll klippa och måla naglarna sen;P de växer så ojämt! men snabbt!
 Försökte ringa frugan men popo svara inte:/ <3 vill du ha dina studenpresenter i kyrkan? elr vill du ha dom imorn?

Var på bra humör förut och nu e jag sur:s minsta lilla så blir jag sur i hate it!
Men vann iaf på hjärter förut :)

kanske ska in till max och äta sen men vet inte om jag har lust längre.

Igår natt fick jag fick jag för mig att jag skulle städa för klara inte av att ha det så dammigt! så börja damma hela sovrummet så j kunde dammsuga idag. å så städa jag badrummet men sen när jag var klar fick jag ap ont i ryggen så låg vaken i nån timma för kunde inte sova men så jätte trött var jag ändåså inte imorse och min hund låg i sängen och tog jätte stor plats fast han e så liten:O 

skriver kanske mer ikväll


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0