Min dag

 Vadå fejk min?! haha;)

Åkte som sagt te segerstad förut, de funka rätt bra mellan tacken och valpen, de lekte ett tag. men tacken har tappat sitt fästinghalsband ;( så blir att köpa nytt så snart som möjligt antagligen imorrn:P
Å så har vi varit på kalas idag hos Tina trevlans:)
Å så har jag solat idag fick ingen färg :/
Pratat med sandra idag men inge ovanligt kanske:D

Imorn blire åka båt med mamma håkan syster majken och valpen. så smörja in sig ordentligt blir.

Lillskruttan sparkar när hon får lyssna på Kelly Clarksson :D glömde väga mig idag men det är väll över 70 nu(a).
jätte många som går ner i vikt nu kan de inte vänta med de ett tag te;P vadå egoist?! nej men de är roligt för dom:)

Ska snart beställa klipp och sling tid så man är fin i håret när min dotter föds:)

ska be jimmie om fot massage sen :D

Nej nu är jag trött hae bra! :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0