Matte!

Kom hem för ett tag sen har varit och haft matte och det gick bra och för en gångs skulle e jag positiv och tror att jag kommer klara provet! Framsteg tummenupp! :D
Men gick hem förut från jättesten inte långt jag vet men tog mig ca 20-25min att gå fick en massa sammandragningar när jag gick. Känner på mig att denna sommarn kommer bli så rolig.. har iaf one tree hill säsong 1 som jag kan kolla på :) Har redan fått lite humörsvägningar idag men inte så farligt än så länge;)
 
Ett typiskt "bråk" mellan mig och jimmie finns nog inge löjligare haha!
en otrevlig A: Gå inte så fort du vet att jag får ont i ryggen
J: ( Går saktare) och säger till mig att gå saktare
Otrevlig A: Jag går juh så fort jag klarar av vet väll när jag får ont i ryggen!
otrevlig J: Ja men jag kanske vill gå saktare!
otrevlig A: jaha men jag vill komma hem fortare och orkar inte gå så sakta!
Ett typiskt bråk under en promenad tsm.

Vill till Ikea idag och köpa bryrå men det blir väll icke av.. och ett par kortbyxor till mig eftersom de jag köpte i Belgien e lite för små nu. och sen alla som det är Small på är alldeles för små inte så konstigt  och nån t-shirt eftersom jag har typ bara två linnen som inte är för tajta, skulle egentligen med jimmie till säffle men tror jag struntar i de.
Men eftersom han inte mötte mig förut får han gå till apoteket själv och köpa något för min halsbränna och mina äckliga surauppstötningar och panodil.

Ju mer saker jag hör om dig ju mer sur blir jag, så gör man inte! Jag är så glad att jag har de jag har!

Nej nu ska jag sluta sura och kanske följa med till säffle ändå så kanske jag kan fjäska så vi åker till Ikea efter haha;) 
Längtar tills mitt humör har stabiliserats lite vill vara lika glad som jag var för några år sedan.

Igår fantisera jag om hur våran dotter kommer se ut  och kommer vara :)
har inte sett några kort på J som liten men han var säkert söt men jag var söt som liten iaf vadå självgod? 
Detta tror jag:
Blond
Lockigt hår
Grön/blå ögon
medel stor näsa ( jag har rätt liten och jimmie har en stor enligt mig )
lite fräknar ( men de kanske tar några år innan de kommer? ) 
Kramig ( det var iaf jag elr det var nog bara mot mamma?)
Ganska skrikig
Men ofta glad
Kommer vara en nattuggla
Gilla djur


Men skriver inte med de som jag sa till Barnmorskan men det mena jag juh när hon var nyfödd;D

Skriver kanske senare ;P

ciaao


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej. Jag har fått mer och mer sammandragningar nu mot slutet, innan var det mest när jag var ute och gick, eller ja ansträngde mig! Nu kommer dom mestadels på kvällarna, vissa gånger tilsammans med "mensvärk". Ja vi har allt till bebis, eller inte bilbarnstol, men vi ska hyra på sjukhuset :) annars har vi allt utom salvor och badbalja :P Men det skall inhandlas snart:)

2009-06-22 @ 15:18:40
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0