LAT!

Varit iväg på ultraljud idag och allt såg bra ut :) ska iväg på ultraljud om 5veckor igen de ska mäta å så ;P
Och jag fråga om de kunde kolla en extra gång att det var en flicka ( de kan ju kollat fel förra gången) för de var ju bara 95% säkert att de var en flicka å hon var så snäll så hon kolla idag och fortfarande var de en flicka:)
Men hon var rätt busig idag de skulle kolla navelsträngen men det var lite svårt att göra de för Lillan lekte med den ;O och håll på att buffa rätt mycket haha :D men tillslut så gick de så är mycket lättad nu!
Hon väger ca 1.2Kg och för 10veckor sedan vägde hon 180G lite skillnad så inte konstigt att jag lagt på mig några extra kg;)  sen så åkte vi till Bergvik och vi åt på max oj ovanligt?! och sen köpte vi lite bebis kläder och en bikini överdel till mig eftersom att de gamla kan jag inte ha:) sen har jag varit  och haft matte!
Jimmie skulle möta mig efter matten så börja jag gå, så ringer jag till J kommer du å möter mig? J : jag orkar inte gå.
A: Jo och ta med attack!
Hmm å så har jag gått en bit och ingen jimmie ser jag efter ett tag ser jag hans bil och han tog med ATTACK i bilen herregud vad lat! men så var vi vid Lassehall så Tacken fick bada:)


Skriver kanske senare over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0