Hick Hick ;D

Hicka?
Mitt lilla knyte har hickat idag för första gången tror jag haha;P eller iaf första gången jag HÖRDE de ett klickande ljud typ spela in de på mobilen hörs inte så väl där, men när jag låg här i soffan helt själv och det var tyst så hördes det ganska högt iaf(a) å så sparka hon och höll på kändes mycket bra! så man vet att allt är bra med henne:) Hur kan man älska någon som inte ens är född? men det är så himla häftigt jag har ett barn inom MIG som lever på mig och behöver mig hoppas hon vet att hon är älskad <3
trodde aldrig att de skulle vara såhär jobbigt att vara gravid men ojoj så fel! men så underbart är de.
Men när Lillan är född blire ingen mer graviditet på LÄNGE tror jag varken jag eller jimmie orkar :/
Vecka 26+5 och inte tagit någon magbild på flera månader:/ men men efter den 18:e juni så då blire de:D
Just nu är Jimmie inne på att hon ska hete Alicia ( som jag ville i början ) kanske redan skrivit de men isf vet ni det igen;)
Och jag vill Meja:P  Undra hur mycket jag väger nu vägde min inte hos mamma i förrgår  bara onödigt.

Tråk helg blir! Honey jobbar :( men jag har ju iaf min hund <3 som ligger å sover så sött!
Tänkte städa förut så börja lite smått men tröttna rätt fort oj ovanligt.

Och på måndag ska jag redovisa mitt projektarbete :s får la se hur de går, ska dra med jimmie ner så han får lyssna:)

spela sims idag kanske:)

Over and out

Kommentarer
Postat av: angelicka

aa :)

2009-06-05 @ 16:48:49
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0