Haha;D

G i svenska C :D
Härligt! Inte lite irriterad man var då haha han kan juh inte förklara men en sak tänker jag inte skriva med för det är för taskigt men frugan fattar nooooooooooog!;D

 Kanske plugga matte på sommarlovet vore härligt att bli av me den.
Jag och honey åkte in till stan förut för jag har inga kläder och middag iskolan snart och mjukisbyxor kanske inte e så trevlans att ha på sig precis! men hitta två klänningar är helt kär i en av dom kommer frugan nog oxå bli.
Å så köpte jag en ny mascara och leggins eftersom att  mina är för små. och hämta ut medecin måste komma ihåg att ta blodprov imorn! just de köpte ett par örhängen oxå;)

Men mår inte så bra nu usch vilken förkylning! är helt hängig, men som tur är har jag inga lektioner så kan jag vara hemma och bli frisk:) Men mitt proektarbete stressar mig lite fick jag G elr inte:s hmm

Blir nog bara tv idag och kanske spela lite kort:D

Over and out

Kommentarer
Postat av: angelicka

ja usch, d ee inge skönt, men precis, värt det ! ska ha 31:e Juli :) Du då?:)

2009-06-02 @ 19:47:52
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: fru everstam

ser fram emot att se klänningarna :) hihi

2009-06-02 @ 19:51:18
Postat av: angelicka

aa nästa månad, så nu gäller det att vara beredd snart hihi :) Jasså, men det är ju inte allt för länge för dig heller :) du bor i Grums va? :)

2009-06-02 @ 20:11:24
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: angelicka

Aha, då var det dig Sandra menade när hon berättade om nånn angelica som också var gravid :P hon sa att du trodde folk såg på dig som du såg tjock ut eller nått, o jag såg dig på ica för någon vecka sen, du ser gravid ut inte tjock!! :) haha, va bara tvungen å få det sagt :)



Nej jag är faktiskt inte nervös över förlossningen, mest förväntansfull =)

2009-06-02 @ 20:46:23
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: angelicka

: ) yes!

2009-06-02 @ 21:27:09
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0