Fint väder!

somna runt 2 halv 3igår spela kort och såg på tv:P så är lite trött nu.
middan iskolan igår men var hos fidde först:D
Vet inte hur många de var som fråga om jag skulle ha LAX! många nej fick de iaf haha;D
Fick present av frugich och hon fick sina studentpresenter hahaha:D pizzeria?! skojs.
Fick komplimanger igår med:D
frugan har aldrig känt på magen när lillan har sparkat:/ men hon och dea fick höra när hon hicka de jag hade spelat in:D
Min duktiga man tvätta idag och han lät mig sova;) 
spela nyss kort  jag Jimmie och Tjo skojs!:D
ska snart så en pling till Sandra och se vad hon gör:)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du slått in en blatte!!! haha kuuul

2009-06-10 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0