.

honey<3
Idag har vi varit på ikea köpt täcke kudde och lakan sen var vi inne på bergvik så köpte vi påslakan men fel så de passa inte täcket:/ men mamma skulle kanske fixa ett annat täcke;P å så köpte vi en nappflaska ur söt:D
sen skjutsa J mig till mamma och håkan så har varit där medans j skulle skjutsa sin mamma till nått ställe.
Så idag har tacken träffat valpen för första gången.. hmm hur gick detta? attack blev SUR men de funka iaf, och det måste de göra eftersom jag kommer tillbringa min sommar i segerstad!
Å så träffa jag min underbara Lillasyster Sara <3 så man fick prata av sig lite hihi;D å vi ska umgås mycket i sommar, inte hunnit träffats så mycket nu på sistone, men de blire ändring på:D

Sen var vi i N lägenhet när vi kom hem för J hade inte sett den, sen kom B så spela vi hjärter och drack kaffe och vem vann? jo jag:D

Ska prata om porjektarbetet imorn kanske dax att börja förbreda det snart.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0