Det är ingen vanlig dag utan det är Angelicas 20årsdag:D Hurra Hurra Hurra!

 Systrarna Lindblom  ;)

Idag fyllde jag 20år!  Men en del som verkar glömt bort de;O ajja
Inatt öppna jag min första present och det var en mobil den fick jag av Jimmie<3
Men skriver om dagen först och sen om alla underbara presenter!;D
Gick upp vid 8 för skulle ha matte sen åkte vi till segerstad och hjälpte till ett tag för sen var vi tvugna åka till grums för jag skulle till BM och där gick allt super:D sen till segerstad igen och vid 4kom släkten :D så åt vi paj och kladdkaka MUMS!
Fast det inte varit något bra väder idag så blev det en mycket bra födelsedag ändå :)
Jonathan är så söt han tryckte huvudet mot magen förut hahaha:D
Och syrran försökte känna när hon sparka å så men icke då! sparka börja hon göra när vi kom hem:)
Och jag vägde inte över 70 idag när jag vägde mig jag vägde 69,3 haha :D
Bara hoppas inte på att det kommer hända något hemskt om någon vecka elr så!
Tog kort på de sakerna jag fått med min nya braiga digitalcamera! ( Fick av mamma och håkan)
 Detta fick jag:)
Godis
Tidning
Anisktmasker
Body scrub
2 Dvd filmer
Mobiltelefon
Väska
Digitalcamera
One tree hill dvd box sesong 1
Dataväska
500kr


Tack så jätte mycket! :)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0