Dålig dag

sjuk!
är jätte förkyld så mysigt vakna med ont i halsen förkyld ont i huvudet och lite feber kändes det som.
Sen fick jag mina humörsvägningar så bråk på morgon kuwl!
men löst nu iaf:)
Färga håret på Jimmie oxå hoppas de blir nice!;P
sen ska jag klippa mig och färga håret får la se hur de blir:)
Ska plugga matte ikväll!
Hmm hur blire i skolan sen när betygena är satta?
Ska äta mat snart MUMS! och gissa vad det blir potatis spenat och fiskpinnar haha oj vad varierande vi är;)
men vill inte ha något med BLANDFÄRS!

funderar på att åka in till stan imorn men blir säkert inte så. har inge busskort längre:/ venne om det är nån idé att köpa nytt.

skriver kanske mer ikväll :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0