BIL

Jimmie har fått en bil och nu funkar den! :D bland de fulaste bilarna i grums men de funkar så shit the same han ska juh bara fram o tbx från jobbet. Å vi ska åka om 1timma te bergvik så ska snart fixa mig lite.
Haft kramp i båda benen inatt fast vid olika tillfällen som tur e!
Funderar att ha på mig en av mina nya kläningar idag så fin:) elr nej ingen bra idé har juh inga skor till den hahahahah! ajja då får e bli mjukis dag oj ovanligt va?
Har en favo låt nu som jag håller på att spela sönder men den e så bra:)
When it was good <3
Längtar tills jag får min camera då kan jag lägga ut lite nya bilder ist för bara gamla!



  Min tötnos <3  är så glad att hon bor i värmland nu! så man kan träffa henne oftare och syrran oxå! fast sis glömmer inte bort mig precis om man inte träffar henne på några månader. Längtar så mycket till min tös kommer oj nu sparka hon:D


Just de mamma kände Lillan sparka för första gången igår;O  Hon är rätt så lugn av sig, men håkan sa att hon tar de lugnt nu så hon håller igång när hon e född! haha
( tänk if de blir en pojk nu när jag kallat henne Lillan å så haha det är ju de där 5% men ska snart på ultraljud och kolla något snart så får väll se if de har tid å kolla om det verkligen e en flicka ) Killar kan väll oxå ha rosa klänningar?;) Kan bli lite som filmen tillsammans "det är inte alls tjejskor det är vanliga gymnastik skor" han ted( om han hette de) säger väll något sådant?

Ajja nu blire sminka mig och lite kläder! om jag inte ska åka in i mitt fina nattline från 6:an;)

Over and out

Kommentarer
Postat av: angelicka

men de gjord ejag med i början :P typ iaf. Men jag vägde 49,9 på inskrivningen så jag har gått upp 13 kg :P de e ganska mkt ;D sen så är jag bara 160 "lång" hehe :P vad väger du då?

2009-06-04 @ 12:24:56
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: angelicka

men de gjord ejag med i början :P typ iaf. Men jag vägde 49,9 på inskrivningen så jag har gått upp 13 kg :P de e ganska mkt ;D sen så är jag bara 160 "lång" hehe :P vad väger du då?

2009-06-04 @ 12:25:03
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0