BIL!

Håkan ringde förut och fråga om jag ville övningsköra och självklart ville jag de! :D Det blev inte spec många kärringstop denna gången men backa var läskigt! hahaha:D körde typ 1timma duktig:) Lite panik då och då haha. ajja de gick rätt bra:D


Och nu är jag så grinig!  kan inte skriva varför här men ringde till sandra förut iaf så fick ur mig lite!
Och nu har jag ingen aning om hur vår ekonomi ser ut om 2MÅNADER och om tre månader kommer Lillan, är riktigt orolig nu och en del tar lite för lätt på de!
Och säger man en sak så gör man väll så?  blir så irriterad!
Och jag blir orolig för minsta lilla och att inte veta hur mycket pengar vi kommer ha när Lillan kommer det är en stor sak!
För mycket mer som måste köpas!


Nu blire se på  tv  äta och sen sova!


Over and out


Kommentarer
Postat av: kristina

oj då:S får han inte jobba kvar?

2009-06-17 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0