Årets första bad för mig och Lillan :D

Blev för mig igår:D
Igår följde jag med mamma håkan syster majken och valpen och åkte båt. så sola några timmar synns inte men ändå;P
Blev alldeles för varmt så bada okej det tog ett tag att gå i men ändå.
En trevlig dag men majken kissa på det täcket jag hade;O MYSIGT!
Drömde om pappa inatt:) att det var en som kunde prata med "andar" sa att min pappa satt i ett rum så då följde jag med och då såg jag pappa sitta i en fåtölj sen satte vi oss i en varsin stol och så prata vi ett tag men glömde en fråga som jag velat haft svar på i några år:/ och fråga om det var han som var här i lägenheten och det var de kommer inte ihåg så mycket men han älska mig iaf. Inte drömt om pappa på flera månader det sista tror jag var att håkan hade fått ett sms från pappas mobil men det var juh bara en dröm;D
Undrar om pappa är här och vakar för mig och lillan?

Idag blire bara se på one tree hill tror jag ut och gå med attack senare för varmt nu! och äta glass! skönt att inte J jobbar hela dagen imorrn så man hinner hitta på nått:)
Jag och mama prata igår om att Lillan kommer nog bli en liten Klara ( Tant Klara hon var som en farmor för mig och syster ) Men Jimmie kommer nog aldrig gå med på de:/
Längtar tills de sista ultraljudet tror jag de e iaf:s då hon ska mätas å så hoppas bara att allt ser bra ut! Men de gör de :)
Jossan ska följa med mig och J och köpa saker till Bebis rummet eftersom att varken jag eller Jimmie r så bra på att inreda och bestämma oss för saker tråkigt men sant!

Nej nu blire one tree hill :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0