Underbart väder igår;)

Skulle mött Sandra en sväng igår men typ vid den tiden börja det åska och sen spöregna, så det var tråkigt:/
Men det var så skönt med "dåligt väder" så de blev lite kallare ute denna värmen är HEMSK! Duschar ca 2ggr varje dag i kall vatten och några min senare är jag lika svett igen (mysigt)  så ca 16grader vore inte fel;) de som är gravida nu under sommaren förstår nog. Då får man faktiskt klaga på det fina vädret!  Imorrn är det 9veckor kvar! :D:D:D hoppas de går fort men de kommer de såklart inte göra men då har jag ett mål se alla One Tree Hill sesongerna innan min och J´s dotter kommer:D inte för de kommer bli så svårt heller dock men;P

Fick sms av en person igår som jag absolut inte trodde skulle höra av sig något :s lite små skoj faktiskt;)

21 Juli Tack <3

Nej nu ska jag bygga på mig lite mera fett genom att äta lite mer glass och godis:) 
kommer bli svårt att gå ner alla dessa kg sen men som sagt ett senare problem.  

Tänkte skriva med en sak här som Daniel Bergman sa till Jimmie när vi spela kort för några dagar sedan, vet inte riktigt vad vi prata om men Daniel Bergman tycker att Jimmie är en Dilf.
Detta kommer jag kanske få fan för men de är de värdt:)

Ajja over and out



Kommentarer
Postat av: angelica

Aha okey :)

2009-07-05 @ 16:14:54
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: Josephine "http://jsabeth.blogg.se"

Sugen på bloggdesign?

Jag gör den helt gratis, kika in och lägg fram en kommentar eller adda mig direkt på min bloggmsn.



[email protected]

2009-07-05 @ 21:08:23
URL: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0