Trött!

Sov ca 2 och en halvtimma inatt och var tvungen gå up vid halv 9, och sov inget på dagen igår, så trode jag skulle somna  osmart! vi gick och la oss vid 23 men jag somna vid 5 halv 6imorse jag bara ligger och vänder mig hela tiden och min kropp måste få vila ut innan lillan kommer, men kanske lika bra att vara uppe til 4 och sen sova till 12-13 på dagen? Försöka vila sem när jag kommer hem. :)
Och min hund låg och morra i sömnen inatt haha:D
Vet inte om lillan börjar vända sig för de blir lixom mer tryck nu eller hur man nu ska förklara.. och måste kissa hela tiden typ så som det var i början av graviditeten då när man kissa hela tiden och jag måste försöka börja dricka mer vatten mina händer ser ut som korvar och tårna som små potatisar och gör ont under fötterna när jag går men det  hör ju till.
Hörde att två flickor längtar tills min bebis kommer hihi så söta :)

Ska göra iordning mig nu för ska åka om 45min till sjukhuset :)
Kostar de pengar nu när jag är över 20?
Jag tror hon skulle mätas idag haha de kommer gå de tufft iaf för min lilla skrutt vill inte alltid ligga still busbebis!


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0