Tråk dag!

Detta har varit en fruktansvärt tråkig dag. Men får skylla mig själv oxå för Johanna skicka sms förut och fråga om vi kunde ses, men jag orka inte :/  Att sitta på en buss i 40min fresta inte så mycket när man måste ha en toalett i närheten hela tiden och sen if man skulle få fullt med sammandragningar, så vi ska träffas när Lillan har kommit :)
Men väldigt roligt att hon hörde av sig :D
Har inte många one tree hill avsnitt kvar nu vad ska jag göra när jag sett klart på de?
Kanska beställa hem någon annan serie elr spara pengarna till annat? det lät ganska smart.
Snart kommer Jimmie hem så blir de väll sova snart eller vara vaken för min och lillans del;)
Men hon har varit väldigt lugn nu ett tag så försöker väcka henne nu:)
Nu tror jag att jag kännde henne för hon märkte att jag blev rädd, nej nu får min man komma hem!
Vad läskigt! Men tur att jag har min hund här hos mig.
 <3

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0