Tevlans! :D

Hade som sagt fin besök förut Mathias och hans flickvän Anna var här :)
Så mycket som jag skratta förut det var nästan konstant i 2 och en halv timma :')
Med Mathias kan man aldrig ha tråkigt eller som sagt farbror bosse? självklart var jag tvungen berätta en massa pinsamma saker om Mathias som jag vet om till Anna det är ju nästan ens skyldighet?! ;) 
Dom passa jätte bra ihop äntligen har Mathias hittat en bra tjej TUMMEN UPP! :D
Så de kommer hit i oktober ska bli riktigt nice!

Försöker få tag på Sandra men hon svarar inte!

Imorgon blire att gå upp tidigt för kl 11 blire ultraljud! Bara hoppas allt ser bra ut med lillskruttan men det gör de att. <3

Alltså jag skojja med om att hon ska heta Knytet;)  elr njae bara på sätt och vis vi har ju tänkt på en massa namn men tänk om hon inte ser ut som en sådan, då får hon heta Knytet ett tag tills vi kommer på något som hon ser ut som:)

Själv så fick jag heta Knytet ett tag efter jag var född hahhaa:p


Ska ta en bild på magen snart också kanske ska be Jimmie göra det sen svårt att ta en själv nu.

Och sen ska jag köpa Lakritsbalkar MUMS!

Nu blire nog lite choklad och vatten.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0