Skrållan!

Det ska lillan få bli kallad hädanefter medans hon är i magen:)
Igår kväll var det inte roligt när man skulle lägga sig, jag fick ont på hela högersidan ryggen och benet men de gick över efter några minuter sen var det upp och kissa ett antal ggr men det är ju som vanligt:)
Men nu de senaste dagarna har jag börja få jätte mycket sammandragningar så det gör riktigt ont  och de kommer när som helst. Men till vad dagen har bestått av! :)
Bergvik
- Köpa presenter till Angelica som fyller 12 imorgon Grattis! :D
-2 vita body till Skrållan
-1 vit kofta

Det blev inhandlat sen åkte vi till mamma och sen på kalas mycket trevlans:)
Blev ganska mycket prat om namn haha alla tyckte typ olika(y)

Nu sa jag vara social mot min man:)


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0