Sjukt!

 Hur kunde man tycka att man var lite för stor där? och ville gå ner i vikt! Skulle bli överlycklig if jag fick tbx den kroppen efter graviditeten! visst  mina lår skulle jag alltid ha men det är bara kvinnligt;) Gillar inte att lägga ut gamla kort längre då längtar man bara tbx och jag känner mig ännu fulare med alla snygga plitar finnar och svett och allt som hör till och att man inte kan ha några kläder.
Men förstår inte varför blir man nästan aldrig nöjd med sitt utseende finns nästan alltid något att klaga på iaf för min del.
Och mina vänner är så fina/snygga/söta så kommer jag där men de är ju inte med barn och blir världens lyckligaste om några veckor och det är ju bättre än att vara snygg/fin/söt! 

Jimmie och jag låg och diskutera namn inatt så nu har vi ändrat oss! ah visst kanske blir ändring tusen ggr till men vi är båda mycket nöjda nu iaf:) 
Och Lillan ville heta det också vi sa en massa namn men då rörde hon sig inte men när vi sa det namnet som det nog blir sparka hon;)  Och hon sparka lite när vi sa Olivia oxå men det namnet vill inte jag:p

Nu blire att duscha och sen kanske sminka sig? nej elr jo kanske.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0