Sara <3

Min Sara har varit här idag det har varit mycket trevligt tycker jag:p Inte träffat henne på jätte länge men snart slutar hennes sommarjobb då blire grums oftare;) Fick även födelsedags presenter av henne vilken gullunge!  Hon vet att vad en gravid Angelica vill ha jag fick Oliv naturell Fotbad och Fotkräm ( fast den blir juh mer te jimmie ;) och sen en chokladkaka MUMS! :D träffa även hennes pojkvän för han hämta henne och han verka trevlig :)

Nu kom min man hem och vet ni vad? nu ska vi ut och gå en liten promenad :)

Såg en person jag ville prata med förut men det skulle kännas så dumt eftersom jag inte känner den personen längre..

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0