Polarn o pyret haha(Y)

 Denna söta klänning hade jag idag.

Jag och honey åkte te bergvik runt 1tiden idag skulle se if vi hitta one tree hill ses 5 men icke då! men blev lite andra filmer ist, en dvd box te majken bajken, Bedtime stories, full frys sesongen. what happens in vegas, smekmånad , guess who?. så det blev inhandlat idag:)
Men inte lite pinsamt inne på polarn o pyret förut!! en av dvd filmerna var inte av larmade och vi hade varit inne i många affärer efter maxi men sen gick vi in på polarn o pyret för å kolla på mamma kläder.. och när vi gick in så gick larmet jahaa:s okej.. så kolla vi lite sen när vi skulle gå ut där i från ja då gick larmet igen! så då gick i in igen så prata vi med en som jobba där hon var jätte trevlig så då fick hon ta väskan och ta den igenom och se if det var den som pep å klart var det de! pinsamt värre! så hon fick kolla i väskan så tog hon filmerna och gick igenom och då var de en av dom men hon var så snäll och tog bort larmet:) men det var riktigt pinsamst var juh jätte mycket folk på bergvik idag!! men lite små skoj.
sen åkte vi en snabbis till stan skulle se if 5an fanns där men inte då:/ så ska se if mamma kn hjälpa mig att beställa hem den imorn. sen efter stan åkte vi te systeryster där de bjöds på fika och trevligt sällskap.
Och GRATTIS Jossan :D:D:D
Har jossans snickarbyxor nu oxå de va inte så stora och sen en t-shirt där det står bebis på men den var lite liten:(

 

Blev en promenad med attack när vi kom hem sen handla lite till mamma och håkan.
Sen såg vi på Bedtime stories, jag trodde den skulle vara bättre eftersom att det är ju Adam Sandler och Rob var ju med lite. Men nu har man sett den iaf;)

Nu tror jag att de blir sova!


Hade bäst!  
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0