NY Bloggdesign:D

Tack Josephine för den fina designen jag är  mycket nöjd:D

Igår åkte jag till segerstad i det trevliga vädret fanns ingenting att göra så jag kom på idén att vi kunde spela spel fanns dock inga roliga spel så max och Fille fick nöja sig med yatzy och plockapin ( elr vad de nu heter ) men då gjorde man nått iaf:p å så kom Jimmie och hämta mig på kvällen och jag var super trött å tänkte va skönt de ska bli å sova men de tyckte inte lillan då:( hon ville hålla sin mamma vaken ett tag till! Så inatt fick jag sova 3timmar så varit lite små sliten idag men bara att vänja sig;) pratat med Sandra för en stund sedan :)
Och idag kom mina saker från cdon! härlich.
Jag undrar när min fru ska ringa mig ? :p

Vad livet förändras mycket när man är gravid inget är alls som det var innan jag har fått ett helt nytt tänkande och sådana saker som man tyckte var jättestora saker förut är ingenting nu längre.


Jag längtar så tills jag har Lillan i min famn, mitt och jimmies barn ♥
Hoppas verkligen vi hittar någon annan lägenhet elr radhus elr något!
Kd vore bra, en helt ny start!
Men de dröjjer juh men man måste se framåt :)


Over and out

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha, :D Vad bra!

Hoppades på att du skulle bli nöjd! :)



Vill du följa mig via bloglovin?! :)

2009-07-11 @ 10:44:56
URL: http://jsabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0