Lördag

Gick upp vid lite efter tolv ringde Sandra så vi prata typ 2timmar, Jimmie blir helt chockad hur länge jag pratar i telefon haha vadå prata ni fram tills nu??! Jag bara ah är man tjej så är man:)
sen käka jag pizza som jag hade kvar från igår mums!
Och min snälla syster ringde och väckte mig innan 10imorse;K jag som vil sova ut medans jag kan! ;P
Härligt väder ute :) Och tacken är så himla trött bara ligger och sover sötnos!
Jimmie var så snäll igår han gjorde iordning ett fotbad åt mig sen fick jag fotmassage härlans!:D
Så han fick jätte många pussar igår :)

Antingen ska jag sortera lite saker nu eller sova, blir nog sova;)

Hade bäst

Over and out

Kommentarer
Postat av: Angelicka

ja men namn e skitsvårt verkligen.. :P

Vikten; Ja, enligt vågen hos barnmorskorna så har jag gått upp ca 21kg, men enligt vågen här hemma har jag gått upp ca 18 kg, så 20 kilo har jag nog faktiskt gått upp.. om man tar vikten emellan. så här hemma väger ja 68-69 och hos BM 70-71 .. så ;D haha

2009-07-25 @ 16:24:19
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0