Lite bilder

 Fru Everstam
Först vill jag säga att jag blev väldigt glad av nyheheten härligt för dig och sen att jag saknar dig.


Minigolfen
 Christian laddar haha:p

 Slush blev de efter men jag tycker inte det är så jätte gott;)


 Tacken är så söt när han sover :) Och han får jätte ofta komplimanger men dock inte för hans äckliga lukt haha:p Attack Delicius eller hur de nu stavas.


 Svullna fötter men då var jag smart och kom på idén att göra sådär;) gjorde inte lika ont iaf.


 Den blir bara större och större konstigt va? men inte fått några mer bristningar än de i början än så länge, men ryggen orkar inte så mycket mer snart inte jag heller hon får gärna komma om någon dag.
Jag blir så orolig att hon inte rör sig lika mycket längre men hon har de juh trångt nu. Hellre att hon är livlig så jag vet att hon mår bra än att hon nästan inte rör sig. men just nu buffar hon iaf:)

Dagen igår bestod av att prata med Sandra, prata med Marie en sväng hon skulle lämna tbx one tree hill och låna två andra one tree hill boxar. Se på Eva och Adam och städa lite:)



Och vid 23 tiden gjorde jimmie nyponsoppa mums:)
Å så prata jag med therece igår oxå :)


Håkan ringde om bilen idag men den var såld:(

Om en vecka ska jag iväg till körskolan vara där från kl 8-11.30 jag måste hålla mig vaken blir nog att ta med något litet och äta oxå så jag inte mår illa. 

Lördagar kvar imorgon!  ♥

Nu blire läsa lite bloggar!

Hade bäst
Over and out


Kommentarer
Postat av: fru

saknar dej också!

2009-08-02 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0