Kul

Väldigt roligt!






Är jätte rädd inför förlossningen usch!!!! vill bara att den ska vara av klarad så 10veckor framåt tack!
Tänk om min epelepsi gör så jag tex. inte får ta ryggmärgsbedövning ( men de borde inte spela roll eller? ) Och de säger det enda du får ta är lustgas. Vill verkligen få detta av klarat.
Men jag är inte redo för att bli mamma än så det är bra att det är ett tag kvar.

Klockan är snart 4 på morgonen och jag sover inte (y) var jätte trött vid 00-01 sen gick det över är uppe på toa hur mycket som helst på nätterna men det hör till.
Men fattar inte vad det är för folk som spelar hög musik 2på natten!! Hej ingen respekt!

Tänkte gå iväg till vårdcetralen imorgon ( eller idag blir det juh ) men  tog min medecin för sent får gå dit på fredag istället jag bara skjuter upp det hela tiden inte så smart kanske.

Nu är lillan vaken eller så buffar hon i sömnen :p 

Nej nu får jag faktiskt försöka sova!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0