Kan inte sova!

Sent inatt igen kan verkligen inte sova, har ont i magen just nu. Och mitt humör tummen ner. En person tyckte nämligen att jag skulle säga själv hur jag kände ist för den skulle läsa i en bok jag skrivit i. Men jag har ibland svårt att säga hur jag känner rakt ut utan tycker det är enklare att skriva då får jag ur mig allting, och efter pappa dog så skrev jag i en bok hur jag kände osv. Så det såra mig ganska mycket eftersom det var så jag kommer över pappas död och nu fick jag reda på att det var dumt att man skulle säga rakt ut. Och trodde personen skulle fatta mer nu oxå men helt fel, så nu ska jag sluta säga saker till den och den ska inte få läsa vad jag skriver ingen idé ändå det blir bara fel hela tiden. Jag orkar inte detta mer! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0