Inte glatt!

Bara en massa klag hela tiden från mig hela tiden men ska jag låtsas vara glad och lycklig? Nej tack det har jag fått nog av. En ganska deprimerad bloggare men Livet är inte lätt när det är svårt!
Vet inte vem jag ska prata med heller utan att allt jag säger blir så fel och Sandra pratar jag med nästan varje dag och hon får mig att tänka mer positivt, men sen när jag är själv så kommer alla tankar igen, hoppas att detta släpper när lillan är född, fast då får man ju ännu mer att oroa sig för..
6 veckor och 6dagar kvar till BF det närmar sig mer och mer vad gör jag när det är 1vecka kvar?
Alla bara det kommer gå så bra så. men tänk if det inte gör det!
Tänker på pappa nästan varje dag nu det är så mycket jag inte vet om han har så mycket frågor jag vill ha svar på, men kommer nog aldrig få de.
Ska försöka städa lite och kanske ta bort alla negativa tankar med städning så skulle jag behöva vara iaf! Och vill ha bort min lathet så ska försöka pallra mig ut sen och ta en promenad med attack och hoppas på att jag inte får sammandragningar men mina värsta fiender är ute nu! MASKARNA! och om jag har gympa skor svullnar fötterna upp så blir väll foppa med strumpor och kanske plastpåse oxå då kan de äckliga sakerna inte komma in i skorna.

Vill flytta lägenheten våra grannar håller på och mublerar om kl halv 4 på morgonen!! Men ska bli skönt att ge igen med bebis skrik HAHA! ;)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Angelicka

Ja men så har jag med gjort :P Precis vissa BM är inte bra alls. Jag hoppas också min bebis vill kika ut snart, det är verkligen JOBBIGT nu :( .. 6 veckor för dig ok, då var det ganska skönt att vara gravid tycker jag, men det gick FORT hit och det kommer det nog göra för dej med :P

2009-07-19 @ 21:22:15
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0