Fredag/Lördag

Igår umgicks jag med min man :)
Utan att tjafsa något ;p 
Mamma kom hit och fika ett tag igår och hon tog med Zimson guh vilket liv det var här fast både han och attack lugna ner sig efter ett tag. Mamma hade inte sett barnrummet på ett tag men vi måste göra iordning de mer tyckte hon haha instämmer, men som sagt varken jag elr jimmie är så bra på de där:p
Så åt vi tacis igår och sen när jag värmde de på kvällen köttfärsen så var de BEN i! så jag var tvungen gå och få upp de igen, blev så himla äcklad så ingen mer köttfärs för mig på ett tag usch och fy!
Jag och jimmie åkte till vålberg igår och spela minigolf de var mycket skoj men jobbigt att böja sig ner bara, och en gubbe som var där sa : Jag vet vad du har gjort! du har ätit för mycket glass!
men det stämmer juh inte, för så mycket glass äter jag inte så då sa jag : Nej Godis! 
så sa han att hans mamma sagt att man blir tjock av glass ajja de var lite små skoj.
Jimmie vann iaf på minigolfen men inte med många slag:)
sen såg vi på jägarna och åt godis (a) och drack coca cola!
Nej men dagen igår var mycket bra:)
Men nu ska vi inte träffas på lite mer än två dagar typ han kommer hem sent ikväll sen ska han upp vid 6imorgon för han ville iväg till grebbestad elr något så han får umgås med sina vänner så de slutar klaga! och sen ska han jobba på måndag men inte så jätte länge iaf.
Lite svårt för en del av dom att fatta att hans flickvän är gravid och han ska bli pappa och att man inte kan vara ute lika länge och att man måste växa upp! Men de fattar säkert när de ska bli pappor :)

Och min svartsjuka är hemsk men det är bara att tacka en person för de!
men den är ännu värre nu när man är gravid för han kan ju göra vad han vill och jag får sitta hemma tjock och svullen.
Och avundsjuk är jag oxå den kan göra de och de och inte jag, men jag har ju valt detta själv och ett mycket bra val :)
För älskar min lilla krabat i magen :D <3

Nu ligger min son och sover i soffan och drömmer så söt! Hoppas han inte blir avunsjuk på lillan bara för kommer inte klara av att ge bort min hund! Så han måste vara snäll mot henne, mamma berätta att en hund hade dödat en bebis gud vad hemskt! men attack går ju bra ihop med majken och andra barn han struntar lixom i dom men det är väll inte samma sak att han träffar ett barn några timmar och sen bor med en 24 gånger 7. Nej nu får man tänka positivt att det kommer gå bra! 

Och idag är det 7veckor kvar till den 5 september ohlala! och 3dagar kvar tills de sista ultraljudet tror jag iaf.

Man tjänar mycket på att bo i denna lägenhet jag och jimmie räkna ihop hur mycket det var med vet inte vart lappen är men det var hur mycket tusen som helst, för jag vill flytta till kd, och där skulle hyran bli dyrare och hans bensin kostnad skulle bli mycket dyrare och sen skulle jag vara tvungen att skaffa busskort när jag ska te skolan.
Så ska försöka bo här iaf 1år till men två vore bättre, men vi får la se!

Blev ett ganska långt inlägg detta.

nu ska jag och lillan äta glass maränger chokladsås mums!

Over and out

Kommentarer
Postat av: angelica

hehe, har bestämmt att jag inte vill bestämma i förtid vad jag vill ha för smärtlindring. Dock ska jag ha lustgas hela tiden om man får haha;D har hört att det är väääldigt skönt :P sen ryggmärgsbedövning låter bra om det dröjer ut på tiden :) annars har jag oinget riktigt bestämt :P sj då?:)

2009-07-18 @ 14:08:26
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/
Postat av: angelica

Yes. Ja, det kan komma vilken dag som hellst för mig nu, helst spännande:P men jag är så otålig med att vänta haha! Jag kommer nog skriva om förlossningen och för/nack-delar med det jag testar.. :) Älskar själv när folk skrivit och ger tips, så det vill/ska jag göra :)

2009-07-18 @ 15:38:09
URL: http://angelickajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0