I väntan på besök:D

Inatt sov jag ganska många timmar härlans! visst var uppe och kissa flera ggr men inte lika mycket som vanligt ;p
Och idag har jag varit duktig tagit blodprov idag men glömde en lapp så jimmie fick åka hem och hämta den haha;p  Men nu är det gjot af. På måndag ska vi till barnmorskan tror det är den som jag vanligtvis brukar ha.
Igår kväll/natt börja jag och jimmie packa BB väskan ( okej tidigt jag vet men man vet aldrig ) vi har säkert glömt en massa saker dock men:p ska höra med systeryster oxå!
Men vi måste verkligen inskaffa tvättmaskin visst lillan har en massa kläder men om hon spyr en massa så kommer inte kläderna räcka tills tvätttiden kanske:s men jag vill inskaffa två vita body och en kofta och en vitmössa. hon har redan tre rosa mössor me en vit vore oxå bra att ha:)
Och det blir tapetsera om också om jag inte redan berättat de? så på söndag tror jag att jag och jimmie åker iväg och kollar tapeter :) det är ju inge fel på tapeterna som är där inne men ändå:p
Jag är verkligen super tjock nu! och mina fötter är redan svullna och händerna tummen ner för de.
Jag är verkligen glad för att folk börjar höra av sig nu:) mitt humör blir mycket bättre en gladare mig en lyckligare jimmie(Y). Nej nu blire att jobba på att bli ännu tjockare ska äta den sista kladdkake muffinsen och se på one tree hill;)

Och vänta på att kl ska bli ca 18.00 fast de blir nog lite senare ändå haha;D <3


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0