Grejjer till Lillan!

Imorse ringde mamma och sa att vi skulle fixa saker till barnrummet så bara att gå upp :p
Jimmie och Håkan åkte till Ikea och fixa spegel,bokhylla(matchar skötbordet) fotölj och fotpall.
Mamma och jag åkte iväg och kolla tapeter och gissa vad! Jag fick den färgen jag ville ha svindyra dock men:p 369kr rullen och vi skulle ha 8st(a) men det är de värdt! :D så det har vi beställt får rullarna kanske nästa vecka. åså köpte jag sängkläder, kuddar,filt,lampa, gosedjur, fyra tavlor,matta ( glömt något?)så nu är jag några tusen fattigare och mer blire!
Det kommer bli väldigt tjejigt men som sagt det är juh en flicka;)
Men tar inte kort på sakerna tror jag utan ni får se när rummet är helt klart:)
Väldigt Disney blire!

Nu blire vila för lillan och mig.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0