Graviditet!

Det är så himla häftigt med allting vad som händer med kroppen när man är gravid kan inte sluta tänka på de.
Men idag är inte mina fingrar så svullna iaf:D
syster,Marie och Emelie var här en sväng igår jossan städa köket tack! trevlans med lite sällskap jossan tyckte inte fötterna var svullna men vaderna tyckte hon var lite större.
Längtar tills på Tisdag <3
Ah och nästa onsdag oxå ;) För då kommer min lilla lillasyster som blivit så stor jag fattar de inte, visst jag har ju blivit äldre så självklart att hon oxå blir de men min lilla Sara <3 Hon ringde mig förut så vi prata ett bra tag mycket trevligt så bestämde vi att hon skulle komma hit nästa onsdag :)

Nej nu börjar jag och Lillan bli lite hungriga så  over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0