Gavicson eller hur de nu stavas!

Försöker äta en sådan nu så vidrigt! men bättre det än att få en massa sura uppstötningar som smakar typ fisk.Och de hjälper verkligen också så de e bra;)
Håkan ringde imorse och sa att mamma hittat en bil på blocket som verka bra men med min och jimmies otur som vanligt så ska en annan kolla på den före men Håkan skulle ringa tbx på fredag så håll tummarna!
För en combi är ett måste hund och barnvagn i jimmies lilla bil njae går inte. och jag vill ha en större bil känns mer säkert. Och jag funderar på att ta en intensiv kurs till vintern i säffle för körkort vore ju perfa!
Men ska på riskettan B den 7:e agusti och sen i SLUTET agusti har jag 3körlektioner det ville att jag skulle ta några till men icke så smart för då kommer juh skrållan typ:p Men jag måste juh utnyttja mina körlektioner och halkbanan;p 
Så måste köra med Håkan mycket i agusti. 
Idag ska jag Jimmie och Christian spela minigolf de hade planerat biljard men min mage är ivägen för de inte så roligt att bara kolla på:p men minigolf kan jag spela med lite hjälp att någon lägger bollen som den ska:)

Fått i mig nästan halva tabletten nu duktigt, jag bad jimmie att smaka också han vara nära på att spy, men ska jag lida ska han med ;)  Nej han har lidigt nog med mitt temperament!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0