De sprider sig;o

Dessa underbara hormoner asså;)  från baby len till ett stort knotter! det har spridit sig till nyckelbenet nu och upp på halsen mysigt! men syster sa juh att de försvinner efter graviditeten och det är juh inte så lång tid kvar 8veckor tills BF idag!:D Idag har hon varit ganska lugn men de är hon väll inte när man ska sova förstår jag;p
Idag har det varit en riktig prat dag har pratat i tel flera timmar idag;p Fast jag och Sandra pratar varje dag finns det lika mycket att prata om dagen efter det tar lixom aldrig slut :) Och min fru läste min blogg så hon ringde mig idag eller nyss:D Var väldigt roligt att prata med henne och allt känndes som förr vi var fortfarande lika ärliga och sa taskiga men sanna saker förstås;) Och syster ringde mig förut och ville att jag skulle åka in till stan men de orka jag icke, för de spöregna ute och kul att åka in till stan i foppatofflor?? ( fötterna svullnar upp i gympa skor ) och tygskorna hade ju inte varit någon idé att tagit precis. Men roligt att hon fråga:)
så sett på kära one tree hill idag så nu har jag bara en säsong kvar och sen köpa den sista när den kommer ut.
sen när jimmie kommer hem ska vi äta mat mums! :)
Men funderar på att ta en dusch nu så det e klarrtat!

Hade bäst!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Josephine

Har du allla one tree hill boxar?! :DD:D:D:D::DD

Jag har endast tre, men fyfan vad jag älskar den serien asså! :DD:D:D



Hm, det är en sida där man följer andras bloggar och kan även få massa följare själv. Och jag tänkte eftersom du är gravid så brukar man oftast få mycket mer besökare och det kanske följer många dig. :)

2009-07-12 @ 10:36:06
URL: http://jsabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf skulle du inte kunna gå i foppa? mk snyggare är hur du gick när du hade opererat foten iaf :D HAHAHA. FULT va d :D<3

2009-07-12 @ 22:22:19
Postat av: Anonym

För de regna juh så då hade juh fötterna blivit blöta:D Haha inga fel på min Gucci sko:O den var faktiskt special beställd från London tror jag de va;)

2009-07-12 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0