Busbebis!

Lillan gillar inte sova inte hon tycker det är mycket roligare att hålla sin mamma vaken om natten!
Underbar bebis va?:) nu blev ni avundsjuka ;K
Men det som är mycket bra att jag skulle kunna vara vaken på nätterna bara jag fick sova lite då och då på morgonen/eftermiddan så kanske lika bra att börja vända
 lite på dygnet.
Och Attack är så söt! visst han stinker men de finns inte något att göra åt de så bara leva med de och stå ut:p Han är så söt när han sover då vill man bara väcka han och just de inatt guh vad han snarka han lät som mamma typ! haha.
Funderar på att duscha snart men är jätte torr:(
På måndag har jag och jimmie varit tsm 1år och 10månader Grattis till oss!
Nej nu blire duscha sen kanske sminka sig idag? slår på stort.

Hade bäst

Over and out

Kommentarer
Postat av: amelie

iih jag visst inte att du var gravid VAD ROOOOLIGT :):):) hoppas allt går bra!:)

2009-07-17 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0