Badrummet(Y)

Vad lite saker kan göra stora förändringar! Nu ser vårat badrum mycket bättre ut :)
Och Attack blev nog glad för hans nya hundmadrass elr vad man nu ska kalla de:p
Smsa till mamma förut för är så trött på att det ser så tråkigt ut här hemma så då sa mamma att vi skulle åka till Ikea så då gjorde vi de.
Inhandlat blev :
Två stora handdukar blåa
Två små handdukar blåa
En vit gästhandduk
En liten badrummsmatta
Ny toalettborste mörkblå
Vitt dusch drapperi med mönster
Och en hundmadrass elr vad de nu ska kallas;)

Men hitta inte den tvättkorgen jag ville ha så blev väldans sur så min "tvättkorg" får vara med ett tag till;)

Blev äta pizza idag och jimmie åt kebab rulle vad nyttiga vi är!
Men vi har städat och grejsat här hemma och nu bakar han så jag får vila mina fötter.
Och snart ska vi se färdigt på Bombay dreams tror jag den heter som jag fick av Christian.
Den är mycket skoj! :D

Nu ska jag sluta vara sur iaf för idag och imorgon och helst länge till! För jag har så mycket att se fram emot!

Snart tisdag <3

Kom på jimmie förut när han snusa oxå hahaha :D
Två ggr! ;O

Nej nu blire cocacola kiwi och kanske något annat gott.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0