8veckor och 4dagar kvar till BF

Nervös inför förlossningen några veckor kvar men tänk så orolig jag e nu tänk om 8 veckor! stackars dom som är i närheten av mig;)
 fick ett visdomsord av Theréce igår kommer den in så kommer den ut!
Och så skulle man tänka  om den personen klara av att föda så gör jag också det!
Imorgon ska vi till Barnmoskan och måste ta nytt blodprov snart oxå! dumma epilepsi!
Ska nog prata om smärtlindring och så imorn för hon jag ska till imrogon är super trevlig hoppas det e hon iaf:)
Ska åka in till sjukhuset med jimmie någon dag oxå.
Jag vill verkligen flytta in till stan, men vet inte hur attack skulle trivas och det blir ju en aning dyrare.
Men vi tänker inte flytta förän vi hittat en lägenhet vi verkligen vill ha och vet att vi har råd till de.

Nej nu blire vila lite ;p

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0