20 år och är i puberteten!

Sov ca 3timmar inatt gjorde de igår me:/ kan verkligen inte sova! Vakna imorse med jätte ont i magen det kan bero på att jag tugga mycket tuggumie igår så slut med de! Hade tid hos barnmorskan kl 9 så gick upp vid 8 hon mätte 29cm hjärtljud 144 och min vikt var kanske inte så rolig.. 73,6 men alltså mina fingrar är ju lite svullna(a) Längtar tills lillan kommer då kan jag börja ut och gå utan att ha behöva ha så mycket övervikt få sammandragnigar och ont i ryggen!
Till rubriken 20år och är i puberteten! Jag har fått ap mycket finnar och så dålig hy! svettas hur mycket som helst usch!
Jag brukade ha rätt bra hy fast klagade dock då som jag ångrar nu. man ska inte klaga om man fått en finne eller två har jag lärt mig. Har fått finnar på ryggen innan jag var gravid var jag baby len så lite skillnad men bara hoppas på att de försvinner;) men det är de värdt får ju något fint efter 40veckor:)
Vid 2tiden skjutsa jimie mig till segerstad så spendera min dag/kväll där, min moster hennes man och två av mina kusiner var där  å så har jag tjatat på mamma och håkan att vi skulle grilla så grillat blev de mums! :D
ska till segerstad imorn med, vill inte vara ensam hemma.
Och min snälla mamma hjälpte mig så jag kunde beställa hem från cdon! så nu är det bara att vänta. 
Jag saknar min fru Everstam <3

Nu blire sova för min och Lillans del hoppas jag:)

Hade bäst!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0