V. 38

Ohlala 2veckor kvar till BF :D:D:D:D om man tänker efter så var det inte så längesedan det var 10veckor kvar!
Hoppas bara att tiden går fort men lite saker har jag iaf inplanerat:)

* Imorgon kanske skötbord!!:D så blir att göra iornding de.
* Måndag körlektion
* Tisdag Körlektion, gå på stan eller bergvik. Köpa amningsbh och lite annat.
* Torsdag körlektion
* Majken fyller 2år = Kalas
* Träffa Sara
* Barnmorskan

Ajja lite saker iaf:)

Blev kalas igår mycket trevligt:)
Köpte ett par jeans leggins av syster dom var försmå för henne så vi trodde att jag skulle kunna ha dom men icke då! Men om nån månad så kanske:) okej man kan väll hoppas!
Och jossan kände lillan sparka igår för första gången på alla dessa månader haha lite mobbat! men lillan sparkar inte så ofta när folk känner på magen typ bara när jag känner ;s

Funderar på att packa BB väskan med lite kläder till mig och medecin å så, har packat till lillan redan men hur mycket kläder ska man ha med?! hmm svårt. Ska man ta med salvor och sådant? Läser i tidningar men står typ olika och inget om de tror jag.
Ska försöka plocka iordning lite här hemma idag om jag orkar har varit jätte lat de senaste dagarna men har ingen ork. Vill bara Sova så tiden går.

 sp1 Lite mindre svullet ansikte? haha:p 
Kan bero på att att man vägde ca 30kg mindre där;O Och tränade och var icke gravid ;) Å självklart att man blivit äldre.

Nu blire plocka ur diskmaskinen och tvätta!

Hade bäst!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0