Torsdag/fredag

 Tjockis och sötnöt<3
En väldans fin bild jossan tog, hon fick inte ta kort på mitt ansikte haha;p

Gick inge vidare att blogga igår det försvann:s
Men igår följde Sandra med mig till Bm hjärtljuden var bra och så var hon fixerad :)
efter mvc följde sandra med mig hem ett tag trevlans:)
på kvällen när jimmie kom hem tapetsera han och nu är det klart idag satte han fast listerna vad duktig MIN man är <3
Håkan och christian kom hit med tvättmaskinen idag men den står i hallen nu håkan skulle fixa det på söndag.
Var iväg på riskettan idag, kändes onödigt att gå på den men men man fick ju diskutera lite haha :p
Skrållan har härjat idag i magen, hon måste vara ganska uttråkad ligga i magen sådär många månader men imorgon är det 4 lördagar kvar :-) <3
Ser på filmen Vägen ut på 1an nu som jag och min syster såg när vi var yngre mycket bra skådespelare i den så tummenupp! 
Kommer inte på något speciellt att skriva här, att jag längtar tills skrållan kommer de kan man ju inte missat;)
Ohhh en sak  min fruga smsa mig igår och fråga om vi kunde träffas nästa vecka och självklart ville jag de:D
Måste hinna städa här hemma innan och göra klart allt. Men får lite hjälp på söndag :)

Attack har blivit värsta trottsig! De gillas inte ;k

Hade bra

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0