Torsdag

Hej!

Idag kl 9 var vi hos Barnmorskan allt var bra gått upp ca 2kg på 2veckor men både jag och jimmie trodde att jag typ skulle väga 82 men icke då;)
Bm tyckte magen hade sjunkit ner väldans mycket och det stämmer! värsta hängmagen haha fint med kortbyxor;p
och berätta att jag har börjat få förvärkar och det tyckte hon var mycket bra, vi gick igenom förlossningen och gjorde en planering, och efter förlossningen kommer jag ligga på 11an så det känns tryggt, men bara hoppas att det finns familjerum ledigt så jimmie också kan sova över. Har tid till Bm den 3:e september men hoppas lillan vill komma ut innan dess. Vill juh se mitt och jimmies lilla knyte<3

Köpte en sminkborste på maxi för ca 40kr och det var ett värdelöst köp skulle nog vart bättre att köpt en på affection ist!
De lossnar från den så blir stan någon dag!

Funderar på att sminka mig lite idag så man ser lite fräschare ut och ta bort naglacket och måla om, men får besök om ca 1timma.
Under graviditeten har jag inte gjort iordning mig alls mycket men känns så onödigt vill inte ha på fondation för då kanske jag får mer finnar, men inte så hett med ett rödflammigt ansikte heller :/

Nu ringde sandra så

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0