Tapetsering!

Idag gick vi upp ganska tidigt för vi skulle tapetsera, så på fredag kanske det blir klart hoppas:D vi ska upp tidigt imorgon med så:p Sen har vi plockat här hemma, när jimmie åkte iväg till jobbet så börja jag sortera ut en massa saker och städa i köket men det ser juh värre ut nu suck! Sandra har varit här idag väldigt roligt tycker jag:) och hon ska följa med mig till barnmorskan imorgon väldigt snällt tycker jag:D sen ska jag gå till hsb också och kolla upp en sak. Just det igår Håkan och Jimmie åkte iväg till elgiganten för att fixa tvättmaskin den fanns dock inte inne så Håkan får hämta den på fredag men härligt nu är tvättmaskin klarrtat! Mamma och jag åkte till bergvik så jag fick köpa mig lite kläder och min snälla mamma köpte ett linne och en tröja till mig Tack! Jag köpte en klänning och en tröja. Efter bergvik åkte vi till syster och överasska hene med lite trevligt sällskap umgås med lillsyrran och mamma finns det något bättre? men hon vänta på Anderas så hon trodde att vi var han haha:p så där blev vi ett tag och jag fick låna systers gamla kläder för dom är förstora för henne härligt för mig:) sen satt vi och fika och prata om bilar typ och jossan visa kort när hon var gravid :) det blev en trevlig kväll så tummenupp! Nu ska jag hjälpa jimmie med tapetsera Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0