Spark spark

Snäll min lilla bebis är sparkar mot revbenen lite ont sådär förut var de fullrulle inne i magen, magen åkte fram och tbx och hon hick oxå haha mysigt, tänk där inne ligger min och Jimmies dotter det trodde man inte för några år sedan att jag skulle bli tsm med en sådan underbar kille och sedan bli med barn och sen bli förälder och kommer bli världens lyckligaste och det blir jag om 5 Lördagar hoppas jag iaf;) Då blir jag och Jimmie föräldrar och Attack storebror.
Och vill att de ska ringa om tapeterna nu också så Skrållans rum blir klart och efter hennes rum är klart blir det att storstäda hela lägenheten men antar att jag får damma :p För när man kommer hem från BB vill man ju inte komma hem om det är stökigt, men känns ovärdt att storstäda nu eftersom lillans saker är lite överallt i lägenheten.
Och läst i ens blogg att svininfluensan kommit till grums känns ju väldigt skoj, jag får absolut inte bli smittad inte när lillan är i magen, var till och med rädd att gå till affären förut lite överdrivet kanske, men tvättar händerna jätte ofta ska köpa servetter och sådant som finns på apoteket.

Har fått en favorit låt med Green day 21guns den kommer lätt spelas sönder här hemma ingen aning vad den handlar om med den är bra.

Hade bäst

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0