onsdag

Hej!

Orka inte skriva igår, men i måndags kom sandra till mig lite innan 22 så satt vi och prata och såg på Patrik 1,5 mycket trevligt :)
Igår så blev de städa å så sen kom B så spela vi kort ovanligt?! haha:p
Jimmie har varit så snäll idag fast inte mot tacken, Attack fick ett bad förut så nu luktar han inte lika mycket iaf :)
Dagen  idag består av att måla naglarna hänga tvätt se på tv och käka godis.
Tänkte lägga in lite bilder också så ni får se lillans rum men skötbordet skulle vi antagligen få på måndag hoppas!




 Sängen ska självklart vara inne hos oss sen när lillan är född. Men onödigt att den ska stå där nu. ( skötbordet ska vara där vagnen är nu )

   Ett prinsess rum:)




 Sötnöt! <3

 v.37

Avslutar med en väldigt snygg bild på mitt vackra ansikte
 
 


Min digitalcamera har nog ett superbatteri inte behövt ladda det sedan jag fick de alltså inte laddat batterriet sen den 18juni! Men får inte glömma att ta med extra batterriet till BB!

Nu blire ut och gå lite med Attack och hoppas på att de riktiga värkarna kommer igång!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Angelica

åååh v a sött rum! :) hihi

2009-08-19 @ 19:44:48
URL: http://angelickaojohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

åååh v a sött rum! :) hihi

2009-08-19 @ 19:44:59
URL: http://angelickaojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0