Musik!

Hej! :-)

Börja städa lite förut och vad måste man ha då? jo musik <3 har tyvärr inga nya låtar så de får bli gamla skivor men gammal musik duger gott och väl ska nog lyssna på mest snart lyssna alltid på dem förr! så bra:)
Orkar inte städa just nu så de får vänta ett tag till;) Känner att jag måste ta en dusch men in gen idé om jag ska städa senare men blir jag svett på en gång, men fett hår är inte så mysigt!
Igår kväll ställde vi in lillans saker i hennes rum så himla gulligt/fint blev de! om inte någon håller med så är det ren avundsjuka;) men vill gärna att vi ska få skötbordet och det snart! paniken börja komma att man inte hinner få färdigt, men annars får man köpa ett skydd och lägga på tvättmaskinen till och börja med, men det vill jag inte vill ju få hennes rum klart!   Kommer bild på barnrummet när det är helt klart så det kan ju dröjja tills vi fått skötbordet.
Håller på att rensa ur lådor och sådant men ju mer jag rensar ju mer stökigt ser de ut man vill ju se resultat!  Men jag rensar först i en låda sen tröttnar jag och börjar på ett annat ställa inge vidare smart. 
Jimmie har jobbat hela veckan så han är mycket trött nu så imorse stängde han av klockan så han vakna lite över 10 så bara för han att skynda sig iväg stackarn! Men sen är han ledig söndag måndag tisdag härlans! 
Dagen idag kommer se ut ungerfär såhär

* Ta det lugnt
* Äta
* Städa
* Duscha
* Gå ut med Attack
* Se på Wallander
* Kanske gå till orrby för att köpa godis

Rolig dag va?

Ska kanske läsa i teori boken också ska ha körkort inom 1år så lika bra att börja plugga redan nu, blir en intensiv kurs i säffle!

Hade bra 
Over and out
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0