Lite blandat!



Hej!
Igår köpte Jimmie filmen Män som hatar Kvinnor den var verkligen jättebra! Jag kolla bak på fodralet och såg hur lång den var och då tänkte jag orka se på en film som är mer än 2timmar lång, men vart tog de två timmarna vägen!? Filmen var så spännande och bra:D men väldigt hemsk och blev arg ett antal ggr! Men den rekomenderas att se! Tummenupp för den!

Igår och idag har jag börja fått svårt för att andas känner mig jättetjock i halsen och bröstet tror det trycker på väldans mycket nu, men inte så skönt att man tror man ska spy. Så vad gör man då? jo man fyller på magsäcken med sötsaker och onyttigheter! Sådant som pizza ( eftersom det ska jag inte äta efter graviditeten pfft ) Cola, och lite kladdkaka kanske? :)  Naej nu får lillan kika ut snart imorgon kanske? har körlektion imorgon så idag passar de inge vidare;)
Men imorgon vid 12 tiden vore kanske bra, men mamma jobbar ju.. haha får kolla upp. Tänk om man kunde planera in så, och bestämma själv vilken tid vattnet skulle gå och sen man får värkarna. Inte haft några förvärkar idag bara en massa buffar på magen, tror att jag kändes hennes fot för några kvällar sedan:D Men oftast är det nog rumpan för det blir värsta stora bulan utanpå magen å så stora fossingar kan hon inte ha.

Nu kommer de lite bilder :)

  så sött!

 



Nu blire se på tv och äta kladdkaka

Hade bra! :)

Over and out

Kommentarer
Postat av: josephine

Så dulligt såååå!

2009-08-28 @ 11:43:16
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0