Lägenheten!

Hej! Rensat allting här hemma nu och det är jätte städat och super fint! Mamma Håkan Zimson Syster och Majken var här igår så lillans rum skulle bli mublerat och vi skulle få hjälp att storstäda lägenheten och nu är det de härligt värre! :) Tack så jätte mycket för hjälpen :-)Är super nöjd! Idag har vi tvättat och städat de som vi inte hann igår jimmie ligger och sover nu och kanske blivit sjuk stackarn. Tacken ligger i soffan och tråkar jag sitter här och neerdar och Lillan är super lugn:s Är så himla trött på att vara gravid men bara 3veckor och 5dagar kvar längtar men är väldigt nervös men det ska väll höra till, men min kropp orkar inte mer nu har jätte ont när jag går för fötterna är svullna visst inte så mycket på dagen men de gör ont ändå. Men har iaf kläder nu härligt:) Jag har verkligen inge viktigt att skriva om men ganska skönt att få skriva av sig lite. Hahaha herreguh! Längtar tills jag träffar Sara hoppas vi kan ses nu i veckan! :) Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0