Isvatten!

Isvatten är jätte gott mycket godare än dricka, men förstås coca cola är juh ett måste för mig och jimmie till pizza!
Men inte så smart att dricka vatten innan man går och lägger sig haha:p
Igår blev de plockGODIS och chips! mums! :D hade ett pringels rör i 2dagar iaf.. 
Kändes jätte konstigt inatt när jag skulle sova börja svida eller något inte så mysigt! 
Tog min järntablett förut eller försökte iaf men de smakar verkligen apa! och nu när jag är gravid har jag jättelätt att spy, så den kom upp igen, så får strunta i att ta niferex idag, har inte så många kvar. och känns onödigt att köpa ett helt nytt paket för att de fattas för någon dag.

Jimmie och hans pappa är påväg hem från Ikea nu :) de har köpt skötbord snällt så vi slapp köpa de:)

Ibland kan jag tänka på något så de verkar så verkligt så jag börjar gråta.
Får för mig att det kommer hända Lillan något och jag skulle aldrig klara mig utan henne, så jag börjar gråta som en dåre men hon är juh inte ens född. Och jag kommer bli jätte överbeskyddande om någon vill hålla henne så måste de sitta ner ( Om de inte är vana att hålla i bebisar förstås ) och ingen får hälsa på henne if de är sjuka spelar ingen roll om de är bara pyttelite sjuka då får de hälsa på när de är friska.
Och om de rökt så måste man tvätta händerna noga först!
Och hon får inte vara nära folk som druckit alkohol spelar ingen roll if de är pyttelite, och sen inte åka med folk som inte är säkra när de kör bil.
Är det ens normalt att tänka såhär!??
Jag var livrädd när jag skulle hålla Majken när hon var en liten bebis och jag kommer säkert vara jätte osäker ibörjan när jag ska hålla Lillan och Jimmie med.

Och nu är jag lite nojig för ska juh lämna attack några dagar då när jag är på BB och sen kanske några dagar när jag kommit hem, han är ju min lilla bebis tänk if något skulle hända honom medans jag är borta skulle aldrig förlåta mig själv. Tänk ifall pudeln skulle hoppa på honom, gubben har iaf respekt för mig eller nästan rädd för mig.
Och sen kommer jag inte ha tid för attack lika mycket visst han ligger mest och sover, men jag tror om jag har lillan i knät kommer han lägga sig bredvid oss och sen kanske han får sova i sängen också för lillan ska helst inte göra de inte när hon är så liten.

Nu får de räcka
Ville bara skriva av mig lite

Ha en bra dag:)

Over and out


Kommentarer
Postat av: josephine

Så täntke jag med. Det är normalt. OCh du, jag tror inte pudeln hoppar på attack. Då dör den av hans andedräkt.

2009-08-23 @ 15:52:01
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: josephine

Så täntke jag med. Det är normalt. OCh du, jag tror inte pudeln hoppar på attack. Då dör den av hans andedräkt.

2009-08-23 @ 15:52:22
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: kristina

det kommer gå bra frugan.. du har blitt så duktig och ansvarstagande så! puss

2009-08-24 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0