Ingen bebis än :(

Vet att det är 5 dagar kvar till BF men är så trött på detta!
Gråter och gråter hela tiden kan sitta och gapskratta och sen några minuter senare sitter jag och bölar som en liten unge, känner mig lika fet som en elefant men som sagt många kg får jag skylla mig själv.. Pizza,dricka,godis,chips men men.( väntar på pizza just nu) och full med finnar och svullen vill inte ens gå utanför dörren, vill så gärna att lillan ska kika ut snart så man får bli mamma och sig själv. Tror jimmie skulle uppskatta att hon kommer snart stackarn! Inte orkat blogga på några dagar finns inget att skriva.

Men idag är de inte vilken dag som helst utan det är Majkens 2års dag :D så sen blire fira henne, men vi åker dit tidigare för vi kanske ska på visningen på sjukhuset men vi får se:)

  

Ha en bra dag:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0