Igår/Tandläkaren/Graviditet

Hej :)

Igår så gjordes inte speciellt mycket vakna vid typ halv 11 när Sandra ringde å så fråga jag jimmie hur mycket klockan var han bara 8.00  jag tänkte hmm nae de kan väll inte stämma varför skulle hon ringa mig så tidigt? så gick ut i köket och kolla klockan så var den vid halv 11;) Han hade glömt att byta tbx från alarm tiden:p
B kom upp en stund igår så blev de lite kort och prat och han och jimmie var ute å gick med tacken:) Så en ganska trevlig dag igår iaf:p Förutom på kvällen när jag och J spela kort och jag kände att jag fick ont i ena foten å så kolla jag på fötterna shiet så svullna de var då har de aldrig varit såg inte ut som vanliga fötter haha:p
J bada igår å så hade de blivit tätt i avloppet så fullt med vatten vid badkaret inte speciellt mysigt! så bara att stå och torka.

Mamma ringde och beställde tandläkar tid till mig för ett par dagar sen så hade tid imorse hade inga hål :D ganska otroligt eftersom allt socker jag äter men är mycket nöjd nu. Men ska dit om ca 6månader igen ska dra ut min visdomstand usch ONT! men det kan juh inte vara värre än att föda barn får se de så:)
Sen åkte vi till barnenshus och hämta ett paket lite gratis grejjer :) å så köpte vi refil till blöjsaken.
Inte hänt så mycket mer än så länge men tänkte skriva lite om Graviditeten.

Inte många veckor kvar tills min och jimmies lilla flicka kommer längtar så otroligt mycket <3
Men låg och grina igår för är så rädd är jag verkligen redo för att bli mamma? och ha ansvar om en pytteliten bebis som man minst ska ha ansvar för i 18år, men när jag tänkte det högt så fick jag lite respons från lillan i magen hon börja röra sig som en dåre där inne så tar det som ett tecken att jag kommer klara av de och vara redo när hon väl kommmer:)
Men är verkligen trött på att vara gravid svettas som en dåre och svullen finnig och flammighy korvfingrar potatistår svårt att gå får ont i fötterna ont i ryggen kissar hela tiden äter som en häst illamående magen är i vägen och allmänt ful humörsvägningar ont i revbenen, har fått en massa bristningar på sistone, glömt något tro?Jo gått upp ca 22KG ( men får skylla mig själv med en hel del kg), Någon som vill ta över den sista tiden?
Men man får inte glömma hur mysigt det är att alltid ha någon med sig och när hon ligger där inne och buffar en sådan häftig känsla och veta att hon är beronde av just MIG! Och en positiv sak för mig är alltid van att ha jättesmå bröst och nu är de STORA det är ju roligt:D visst de kommer bli små igen efter jag ammat klart men men fick iaf ha stora ett tag;)

Nu ska jag och Lillan äta lite det bliiir Oboy och två  limpmackor! ännu mer kalorier!

Hade bra!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0